4 Haziran 2014 Çarşamba

BIOTHERM AQUASOURCE Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem



Bu ürünle tanıştığım güne şükürler olsun... Öncelikle size cilt tipimden kısaca bahsetmek istiyorum 
-karma yağlı bir cildim var T bölgesinde yağlanma problemi yaşayan biriydim fakat soğuk havaların ve kullandığım makyaj malzemelerinden dolayı o yağlı cildim pul pul dökülmeye başlayınca ne peelingler ne de değiştirdiğim fondötenler fayda etti suyu çok sevsem de artık eskisi kadar tüketemediği mi de biliyordum. Özellikle kış aylarında böyle bir ürün kullanıyorum.


Ürün özellikleri ;
-Paraben ve mineral yağ içermez 
-Nemlendiricilik özelliği 5 kat fazla olan bu ürün ciltte anında nemlendirme sağlar.
-Nem kaybını önlemek için cilt bariyerini güçlendirir
-Cildin su rezervlerini çoğaltmak için cildinizin temel katmanlarını yeniler. Saf Termal Plankton ile cildinize mineral ve vitamin desteği sağlar.
-Benzersiz, taze ve hafif jel krem ​​dokusunu eminim sizde benim kadar seveceksiniz 
- Özellikle kokusunun harika olduğunu belirtmekte fayda var (araştırdım yasemin ve misk ile birlikte nane ve narenciye kokusuymuş)


Gelelim neden 
Biotherm Aquasource Nemlendirici
Öncelikle cildimize kullandığımız her ürün saf ve temiz olmalı çok kuru bir cildiniz varsa gerçekten bir problem yaşıyorsunuz demektir.
Eminim sıradan nemlendiricileri her saat başı sürmeniz size hiçbir  fayda sağlamamıştır.
Haftada 2 kere yaptığınız peelingler 3'e 4'e çıkmıştır ciltte gerilmeler artarmı solmalar başlamıştır.
Fondöten süremez olmusunuzdur.
Benim gibi yediğiniz içtiğiniz şeyler faydadan çok zararlıysa cildinize verdiğiniz hasarı iyice düşünürseniz en doğru seçim olduğuna karar vereceksiniz.

Kullanımı;
Sabah akşam temiz cildinize uygulayınız
İlk kullandığınızda hafif bir yanma hissedeceksiniz korkmayın bir kaç kere daha aynı hissi yaşayabilirsiniz.
Harika kokusu ve mükemmel dokusu zaten size kendini sevdirecektir bu yüzden vazgeçemeyeceksiniz.
Yüzünüzde gerilme ve ağırlık hissi yaratmaz ipeksi bir yumuşaklık verir.
Normal ciltlere bir zararı yoktur ama onlarda kendi ciltlerine uygun olanı seçmeliler .
Cildinizde hassasiyet varsa kullanabileceğiniz bir ürün.
Ama alerjenik bir cildiniz varsa önce bir tester veya bir başkasından deneyerek almanızı tavsiye ederim.
Cildinizi neme doyurur

Fiyatı : 85-120 tl arasında değişmektedir 
Sephoradan ve internet satış sitelerinden temin edebilirsiniz






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder