12 Haziran 2014 Perşembe

YVES ROCHER Fondöten Etkili Mineral Toz Pudra -Kabuki Pudra Fırçası


Fondöten Etkili Mineral Toz Pudra


Formülü %100 doğal mineral bileşenlerden oluşan bu toz pudra ten renginizi bütünler, cildinize pürüzsüz bir görünüm ve ışıltı kazandırır.
Kolayca yayılır ve nefes aldırır. Yumuşacık ve rahatlatıcı dokusu ile hassas ciltlere uygundur.

Ve dahası: Yatıştırıcı Organik Badem Yağı ve kapatıcı, ışıltı veren Mineraller içerir.

Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Kesinlikle İnternet sitesinde bahsedildiği gibi harika bir ürün.
Fondöten alışverişi yaptığım bir gün satış elemanlarının yönlendirmesiyle fondötenimin üstüne toz pudra kullanmam gerektiğini öğrendim.Fakat o gün uygulanan ürün bana pahalı gelir diye çok ilgilenmemiştim aklımın bir köşesinde kalan bu fikir rimel almak için girdiğim yves rocher'de 100% doğal mineraller yazısını görünce aradığımı bulduğuma inandım ve küçük bir darbeyle ten rengime uygun olan 200-TEINT CLAIR rengini aldım denedim.Gerçekten çok hoş cilde parlaklık veren doğal ışıltısına hayran oldum içeriğiyle beni rahatlatan çok sevdiğim bir ürün oldu ben ciltte kapatıcılığa önem verdiğim için tek başına pek kullanacağımı düşünmesem de tek başına da harikalar yarattığını belirtmek isterim yumuşacık bir ten sağlıklı bir cilt parlaklığı çok makul bir fiyata da olunca denemenizde fayda var
 Un kurabiyesi  gibi değil size ışıltı bir ten vaadediyor:)
Ben ilk uygulama da içindeki delikleri kapatan bantı söküp atmasaydım diye kendime çok kızıyorum çünkü çok hafif yapısı  gereği pudra hep o süzgecin üzerinde kalıyor buda çabuk bitmesine ziyan olmasına sebep olacak diye çok üzülüyorum fakat hepsi benim acemiliğimden kaynaklandığı için yapabileceğim birşey yok avuç kadar olmasıda gereksiz ambalaj büyüklüğünden çantamıza atamadığımız ürünlerin verdiği sinir bozucu rahatsızlığı ortadan kaldırıyor. 

Fiyatı :44-58 tl arasında 

Yanında kararsız kalsamda aldığım 


Kabuki Pudra Fırçası




Kompakt ve toz pudrayı cildinize eşit yaymanızı sağlamak için ideal bir pudra fırçası! 
Bombeli ucu pudrayı cildinize yedirerek bütünleşmiş bir ten rengine kavuşmanızı sağlar. Sık ve yoğun yapısı sayesinde doğal bir uygulama ve ışıltılı bir sonuç sağlar. Doğal kıllardan oluşur.
Ama en önemlisi çantanızda büyük bir yer kaplamaz bu bence en güzel yanı.
Aldığımız pudrayla da birbirine gayet uyumlu olması yeterli zaten

Fiyatı:25-35 tl arasında





Not : Paylaştığım ürünlerde kendim fotograf çekip koymuyorum çünkü net bir görüntü vermediğim gibi hoşta görünmüyor.Aklınıza başka birşey gelmesin.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder