11 Haziran 2014 Çarşamba

Yves Saint Laurent Baby Doll Kiss & Blush


      Yves Saint Laurent Baby Doll Kiss & Blush     

Sizi bilmem ama ben lip-gloss mu ruj mu diye sorsalar RUJ derim.
Dudaklarımda kalıcı ve mat renkleri seviyorum bunun en büyük nedenlerinden biri sanırım kalın dudaklarım yapısı gereği silikonlu gibi durması parlatıcılarla çok dikkat çekmesine sebep olurken mat rujların direk rengi yansıtması daha çok hoşuma gidiyor
Özellikle mat olan her şeye hayranım işte bu yüzden  hem mat hemde canlı bir üründen size 
 bayılarak bahsetmek istiyorum.
Dünyada 12 adet renk seçeneği bulunan ülkemizde sephoralarda 2 renk seçeneği olan bu ürünün bende fuşya pembesi var öncelikle pembeyi çok seven biri olsamda fuşya çok iddalı bir renk herkese yakışabilir ama size farklı anlamlarda yükleyebilir ucuz durabilir.
İşte hem sarışın hemde pembe seviyor ve gül gibi taze doğal dudaklara sahip olmak istiyorsanız tek tavsiyem
Pudralı çok hoş bir kokusu kalıcılığı canlılığı mat ama yumuşacık olması bir harika
Böyle bir ruju allıkla yansıtmakta çok zorken yani allıkların ışıltısı abartılı olabilir içinize sinmez bu dertleride öyle güzel ortadan kaldırıyor ki deneyenler allık olarak kullanmaktanda çok memnunlar.
Görünüşü oje yi andıran dudaklarınıza ilk değdiği andan itibaren sizi kendine bağlayan sürüşü kolay bu ürünün sizi üzecek tek yanı pek makul olmayan fiyatı olabilir (fiyatı:110 tl)
Eğer benim gibi olacaksa birtane olsun kullandıkça hayran olayım diye düşünüyorsanız hiç kaçırmayın derim.









Not : Paylaştığım ürünlerde kendim fotograf çekip koymuyorum çünkü net bir görüntü vermediğim gibi hoşta görünmüyor.Aklınıza başka birşey gelmesin.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder